سایت آرایش
سایت بهترین های زیبایی و آرایش
من هم تو کمپین بهترین های زیبایی و آرایش هستم
ورود - عضویت
8 ارديـبـهـشـت 1403 
صفحه اصلی بهترین ها بهترین متخصص توانبخشی اصفهان|متخصص طب فیزیکی در اصفهان           
بهترین متخصصین اصفهان
عضویت
اینستاگرام

   بهترین متخصص توانبخشی اصفهان|متخصص طب فیزیکی در اصفهان

بهترین متخصص توانبخشی اصفهان|متخصص طب فیزیکی در اصفهان

پارگی یا بیرون‌زدگی دیسک گردن یکی از دلایل اصلی احساس درد در ناحیه گردن و دست‌ها است. دیسک‌ها در حقیقت صفحه‌های جذب کننده ضربه بین مهره‌ها بوده و مهره‌ها از یک مجموعه استخوان‌های کوچک که در کنار هم ستون فقرات را ایجاد می‌کنند، تشکیل شده‌اند. بخشی از ستون فقرات در ناحیه گردن امتداد یافته است. در این بخش، دیسک‌ها و مفاصل امکان حرکت آزادانه گردن و ایجاد ثبات برای سر را بر روی بدن فراهم می‌کنند. علاوه بر این دیسک‌ها نقش بالش را برای محافظت از مهره‌های ستون فقرات بر عهده دارند. متخصصین ما در کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توان‌بخشی شفا اصفهان برای تشخیص موارد پارگی و بیرون‌زدگی دیسک گردن (فتق دیسک) به علائم مختلف بیمار در ناحیه گردن، شانه، بازو، دست، و انگشتان توجه می‌کنند. متخصصین طب فیزیکی ما دارای تجربه لازم در تشخیص دیسک گردن هستند.

دیسک کمر زمانی ایجاد می‌شود که دیواره خارجی دیسک بین مهره‌ای (آنولوس) دچار آسیب‌دیدگی شده و ماده نرم داخل دیسک (نوکلئوس پولپوزوس) از محل خود خارج بشود.در برخی از موارد اولین نشانه بیرون‌زدگی دیسک، فلج در ناحیه پایین کمر می‌باشد. 
دیسک کمر بسیار شایع می‌باشد و به دلایل مختلفی از جمله سالخوردگی و یا تصادفات ایجاد می‌شود. در این موارد به ندرت از جراحی استفاده می‌شود و معمولاً دیسک کمر به کمک فیزیوتراپی و درمان های غیر جراحی دیسک کمر انجام می شود . و علاوه بر کاهش درد و بهبود دیسک کمر، بر وضعیت کلی سلامتی نیز تأثیر مثبتی دارد. برای درمان غیر جراحی دیسک کمر در اصفهان با مراجعه به کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی شفا تمام خدمات لازم را دریافت نمایید.

رشد استخوانی در سطح زیری (کف یا سطح تحتانی) استخوان کالکانئوس خار پاشنه نامیده می‌شود.55 درصد از افراد بین سنین 62 تا 94 سال حداقل یکبار دچار عارضه خارپاشنه می‌شوند. چنانچه شما ساکن اصفهان هستید و از درد خار پاشنه رنج می برید درمان خار پاشنه پا در کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی شفا با درمان‌های اصلاحی انجام می شود.

درد شانه یکی از رایج‌ترین شرایط اسکلتی عضلانی است که امروزه افراد با آن مواجه می‌شوند. 67% افراد امکان دارد حداقل در بخشی از زندگی خود با این مشکل مواجه شوند. وقتی که شانه دچار آسیب‌دیدگی می‌شود، واین مشکل درمان نشود و به حال خود رها شود، می‌تواند در ادامه درد، ناتوانی، کاهش کیفیت زندگی، مشکلات کاری و ناراحتی برای فرد به همراه داشته باشد.به همین دلیل لازم است در صورت داشتن درد شانه بلافاصله به متخصص طب فیزیک مراجعه نمایید تا پزشک وضعیت شانه شما را بررسی کرده و اصلاحات لازم را  انجام دهد . کلینیک توانبخشی شفا اصفهان با داشتن بهترین متخصص طب فیزیکی و توانبخشی اصفهان در زمینه درمان درد شانه ، شانه یخ زده و تمام مشکلات مرتبط با درد شانه شما را یاری می دهد.

درد و گزگز دست بیحسی یا احساس گزگز در دست‌ها آزاردهنده است با این که بیحسی مقطعی، عادی است اما ممکن است علامت وجود یک علت زمینه‌ای باشد. سندرم تونل کارپال شایع‌ترین علت بیحسی مستمر در دستان است در صورت مشاهده علائمی نظیر بیحسی و گزگز دست باید به پزشک مراجعه کنید. پزشک، نحست ابتلا به بیماریهای خطرناک که نیاز به اقدامات درمانی فوری دارند بررسی می‌کند و  اگر شما به یک عارضه عادی نظیر سندرم تونل کارپال، تنیس البو یا آسیب‌دیدگی‌های دیگر ناشی از کشیدگی مکرر عضلات مبتلا شده باشید باید توسط پزشک مورد معاینه قرار می گیرید و اقدامات درمانی مقتضی را برای آسیب‌دیدگی خود به کار گیرید.. متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی کلینیک توانبخشی شفا از با استفاده از مدالیته‌های درمانی که برای شما استفاده می‌کنند و شما دوره بهبودی خود را سریعتر و آسوده‌تر طی می‌کنید. 

 

 آرتروز یک بیماری شایع است که ممکن است در هر یک از مفاصل بدن ایجاد شود.هر چه قدر درمان آرتروز را زودتر شروع کنید احتمال آن که بتوانید تاثیر مخرب آن را بر زندگی خود را کاهش دهید بیشتر است.کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی شفا در اصفهان خدمات درمانی وسیعی را به بیماران مبتلابه آرتروز گردن و آرتروز زانو ،زانوی پرانتزی ،زانوی ضربدری ، نرمی غضروف کشکک، ارائه می‌دهد.

در صورتی که شما از علائم پارگی تاندون مچ پا و یا پیچیدن مچ پا رنج می‌برید، باید سریعا به دنبال روش‌هایی برای درمان این مشکل  باشید. مشاوره با یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در انتخاب بهترین شیوه‌ی درمانی و جلسات درمانی بعدی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.  در صورت داشتن مشکل کشیدگی تاندون یا پیچیدن مچ پادر اصفهان به کلینیک توانبخشی شفا مراجعه نمایید.

 

دکتر محبوبه مشایخی اصل متخصص طب فیزیکی و توانبخشی دارای برد تخصصی متخصص بیماریهای عظلانی اسکلتی ستون فقرات نوار عصب و عضله

اصفهان خیابام بزرگمهر ابتدای هشت بهشت غربی جنب بانک مسکن مجتمع فدک طبقه همکف کلینیک توانبخشی شفا

کلینیک توانبخشی شفا

درمان بیماریهای ستون فقرات 

درمان غیرجراحی دیسک کمر و گردن

درمان بیماریهای عضلانی اسکلتی 

درمان بیماری های مفصلی تزریقات مفصلی

تشخیص و درمان پوکی استخوان

نوار عصب و عضله

مجهز به لیزر پرتوان - شوک ویو - تکار

 

متخصص بیماریهای عظلانی اسکلتی ستون فقرات نوار عصب و عضله

 

 

طب فیزیکی توانبخشی چیست؟

 در این روش به تشخیص و درمان غیر جراحی اختلالات مربوط به فیزیک بدن پرداخته می‌شود مثل تشخیص علت و درمان درد شانه، گردن، کمر و زانوها، متخصصین این رشته علاوه بر استفاده از روش‌های متداول دارویی از درمان‌های غیر دارویی نظیر ورزش درمانی، ورزش در آب، جریان‌های الکتریکی، ماساژ و ... در درمان بیماری‌ها استفاده می‌کنند.

توضیح آنکه کمردردها می‌تواند ناشی از دیسک‌های کمری، کمردردهای مکانیکال ناشی از افزایش قوس و آسیب دیسک‌های کمری و فشار بر روی ریشه‌های عصبی باشد و درصد کمی از کمردردهای حاد به جراحی نیازمند است و عمدتاً با روش‌های غیر جراحی می‌توان موارد را کنترل و مداوا نمود.

بسیاری از این کمردردها مکانیکال می‌باشد که مهمترین اقدام جهت درمان تغییر سبک زندگی و پرهیز از عوامل خطر و تقویت عضلات ضعیف شده و بهبود انعطاف پذیری عضلات مبتلا می‌باشد که بدون اقدامات درمانی احتمال عدم بهبودی و یا عود مجدد وجود دارد. همچنین استفاده از مانورهای دستی (مانیپولاسیون) درمان‌های گرمایی، سرمایی و الکتریکی در گروهی از این کمردردها کاربرد دارد.

 

طب الکترود یا گنوزیس

در این قسمت که شامل تستهای تشخیصی مثل نوار عصب و عضله است با بررسی عضلات و اعصاب مشکوک به تشخیص بیماری‌ها کمک می‌کند مثلاً بیماری‌های قطع اعصاب و شبکه‌های عصبی، گیر افتادگی‌های عصبی، بیماری‌های دیسک کمری و گردی مثلاً خواب رفتگی و مورمور شدن دست‌ها که در میانسالی و سنین پیری شایع می‌باشد. پزشک پس از اخذ شرح حال و معاینه کامل با انجام تست نوار عصب و عضله که حساس‌ترین و دقیق‌ترین روش تشخیص این بیماری است برنامه درمانی خود را شروع می‌کند.

یکی دیگر از محدوده‌های کاری رشته طب فیزیکی و توانبخشی بهبود و حفظ حداکثر عملکرد جسمی، روحی و اجتماعی فرد است در این قسمت افراد دچار ناتوانی‌های اکتسابی مانند سکته‌های مغزی و قلبی، بیماران ضایعه نخاعی و بیماران مبتلا به ناتوانی‌های مادرزادی (فلج مغزی) مورد ارزیابی قرار گرفته و تلاش در جهت بهبود عملکرد و کیفیت زندگی فرد صورت می‌گیرد بازتوانی ضایعات ناشی از آسیب‌های ورزشی و شغلی نیز در این قسمت انجام می‌شود.

 

متخصص طب فیزیکی و توان بخشی یا باز توانی

متخصصین این رشته در بخش سرپایی در مطب های شخصی، کلینیک های درد و یا مراکز جامع توانبخشی حضور دارند و به ارائه خدمت در موارد زیر می پردازند:

پیگیری روند توانبخشی موارد بستری که در بالا به آنها اشاره شد و نظارت بر ادامه درمان آنها توسط تیم توانبخشی

پیشگیری، تشخیص، درمان و توانبخشی بیماری های مربوط به استخوان، عصب و عضله

درمان بیماری های اسکلتی-عضلانی

تشخیص و درمان انواع کمردرد با روشهای فیزیکی

تشخیص و درمان بیرون زدگی دیسک کمر (سیاتیکا)

تشخیص و درمان بیرون زدگی دیسک گردن

انجام درمان های غیرجراحی در اختلالات ستون فقرات و دیسک

پیشگیری، تشخیص، درمان و توانبخشی پوکی استخوان

درمان آرتروز مفاصل

تشخیص و درمان آسیب های تاندونی

به کارگیری انواع روش های تزریقی تخصصی در بیماری های اسکلتی-عضلانی

درمان آرتروز زانو با تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP)، ژل هیالورونیک، پرولوتراپی، ازن و …

تشخیص و درمان انواع اختلالات شانه مثل پارگی ها و آسیب های تاندونی، شانه یخ زده

تشخیص و درمان گیرافتادگی های عصب در نقاط مختلف مثل مچ دست و آرنج

تشخیص علت و درمان گزگز، مورمور، سوزن سوزن شدن و خواب رفتگی دست ها و پاها

ورزش درمانی در آسیب های اسکلتی- عضلانی

درمان کمردرد و گردن درد با تجویز تمرینات تخصصی

تشخیص، درمان و توانبخشی انواع آسیب های ورزشی

به کارگیری انواع حرکات اصلاحی در درمان انحراف ستون فقرات (اسکولیوز، گودی کمر)، زانوها، افتادگی شانه ها

به کارگیری روش درمان دستی (مانیپولاسیون ستون فقرات یا منوآل تراپی) مشابه آنچه در کایروپراکتیک و استئوپاتی انجام می شود

تزریق بوتولینیوم توکسین (بوتاکس) در درمان اسپاسم و اسپاستیسیتی عضلات در بیماری هایی مثل MS، سکته مغزی، آسیب نخاعی

تشخیص و درمان آسیب های اسکلتی- عضلانی مرتبط با شغل و ارائه راهکار جهت پیشگیری از این مشکلات

درمان انواع بی اختیاری ادرار و مدفوع با روش هایی همچون بیوفیدبک

درمان گرفتگی ها و اسپاسم های عضلانی

تجویز و به کارگیری انواع مدالیته ای فیزیکی فیزیوتراپی مثل لیزرپرتوان (High Power Laser)، مگنت تراپی (Magnet Therapy) و شاک ویو (Shock wave)

تشخیص و درمان دفورمیتی (بدشکلی ها) پا مثل کف پای صاف و چرخش مچ

درمان فتق دیسک کمر با روش های تزریق تخصصی ستون فقرات مثل تزریق اپیدورال و کودال

 


متخصص طب فیزیکی در اصفهان


طب فیزیکی توانبخشی چیست؟

در طی جنگ جهانی اول به درمانهای فیزیکی بیماریها توجه بیشتری شد و پزشکان برای بهبود عملکرد بیماران به این درمانها روی آوردند. در سال 1920 انجمنی مشترک بین پزشکان و فیزیوتراپیست ها تشکیل شد و سپس با تلاش این افراد انجمن  طب فیزیکی تشکیل شد. در حال حاضر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی آمریکا، انجمن فیزیاتریستهای آکادمیک و بورد طب فیزیکی و توانبخشی آمریکا وارث هفتادسال تلاش متخصصین این رشته اند.

آموزش رشته طب فیزیکی در سال 1926 در دانشگاه  Northwestern امریکا آغاز شد. سپس دکتر کروزن که  بعنوان پدر طب فیزیکی معرفی می شود،نام “فیزیاتریست-Physiatrist” را بر روی متخصصین این رشته نهاد.

در ایران متخصصین این رشته از دهه پنجاه مشغول فعالیت و خدمت رسانی به بیماران بوده اند، که همگی فارغ التحصیل دانشگاه های خارج از کشور بوده اند. با شروع جنگ تحمیلی و احساس نیاز بیش از پیش به این رشته در سال 1361 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اولین دوره دستیاری طب فیزیکی و توانبخشی راه اندازی شد و آموزش متخصصین این رشته در ایران رسما کلید خورد.

سپس دانشگاه ارتش، تبریز و شهیدبهشتی به آموزش این رشته تخصصی پرداختند و هم اکنون ده دانشگاه علوم پزشکی سالیانه حدود 50 متخصص طب فیزیکی و توانبخشی را به جمع متخصصین این رشته اضافه می کند.




0  
بازگشت به بهترین متخصصین اصفهان
 
?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?>
آرایش پری آلو قندی ترند تیک تاک چیست؟

چرا جنیفر لوپز گفت که قبل از ازدواج با بن افلک دچار «PTSD» شده است؟

اپرا فاش کرد که داروی کاهش وزن مصرف می‌کند

نامزدهای گلدن گلوب 2024 |گلدن گلوب 2024 چه زمانی برگزار می شود؟

کالبد شکافی می گوید متیو پری به دلیل "اثرات حاد کتامین" درگذشت

اکنون می توان در امارات به صورت آنلاین ازدواج کرد!| ازدواج آنلاین در امارات

جیمین و جونگ کوک گروه BTS راهی سربازی شدند

جنیفر آنیستون درباره آخرین ساعات زندگی متیو پری صحبت کرد| متیو به من پیامک زد

سلنا گومز و بنی بلانکو خیلی قبل تر از آن چیزی که طرفداران فکر می کنند با هم قرار می گذاشتند

رازهای زیبایی و تناسب اندام جنیفر آنیستون

آمبر هرد، لیل ناس و سایرین پیشروترین لباس‌های سلبریتی ترند 2022 شدند

افزایش تقاضا برای کت های خز صورتی پس از حضور ریحانا در موزیک ویدیو جدید

لباس و آرایش جولیا فاکس در مراسم اسکار به صورت ویروسی ترند شد

ظاهر غافلگیرکننده مدونا در جوایز گرمی 2023 همه را شوکه کرد

عکسهای بهترین استایل های گرمی 2023

پردرآمد ترین رشته های آرایشگری کدامند| سایت آرایش|بهترین رشته های آرایشگری

نحوه رنگ کردن لباس در خانه

ماسک کف دریا خواص آن برای پوست

معرفی انواع تاتو ابرو | روشهای انجام هاشور ابرو | میکروپیگمنتیشن

میکاپ آرتیست شیرین مقدم| سالن زیبایی شیرین مقدم

چگونه شلوار لی را زاپ دار کنیم

نانسی عجرم قبل و بعد از جراحی زیبایی

استفاده از گل سرشور برای موها

راهکارهای رشد سریع ناخن

# آموزش نوشتن بیو Bio اینستاگرام

ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

جذاب ترین بازیگران مرد کره ای

میکاپ چیست؟ سبکهای شرقی، اروپایی، آرایش لایت و سبک

دلایل و درمان ترک خوردن و شکستگی ناخن

بهترین رنگ لاک برای پوستهای تیره

بیوگرافی مهران مدیری

گچ مو چیست و نحوه استفاده

رنگ لاک مناسب بهار

جیغ زدن کودکان و راههای مقابله با آن

رنگ فونداسیون مناسب رنگ پوست

بیوگرافی روناک یونسی

تکنیک کاموفلاژ چیست و چگونه انجام میشود

رنگ ابرو متناسب با رنگ مو

ایده های تزیینات برای سالگرد ازدواج

روشهای تنگ یا گشاد کردن شلوار جین

ساخت سایه چشم در منزل

خواص و انواع ماسک نشاسته برای پوست

ملکه تاریکی مدل معروف سودانی

فرمولهای رنگ مو قهوه ای

ترفندهای زیبایی چهره مردان

بیوگرافی فخریه اوجن

نو کردن مانتوهای قدیمی

انواع رنگ های رژلب| انتخاب رژ لب مناسب پوست

آرایش عروسکی

نحوه ست کردن مانتو با شال و روسری

روشهای نرم کردن ریش

تصاویر زیبای باران پاییزی

بیوگرافی سحرقریشی

زیباترین ملکه های جهان

مدلهای میکاپ برای نامزدی

بهترین رنگ رژلب و رنگ میکاپ در بهار

پروتئین تراپی مو

تاریخچه برند دیوید جونز

کراتینه مو چیست و چگونه انجام میشود

انواع فرم لب

خواص ماسک جوش شیرین و گلاب

عکسهای بهاره رهنما پس از کاهش وزن

ماجرای جدایی مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان

مدلهای آرایش لایت عروس

ماسکهای روشن کننده پوست با تاثیر فوری

ماسک های درمان کننده روغن درخت چای برای پوست

قبل و بعد از عمل زیبایی کندال جنر

آنتی ایج چیست

نحوه استفاده از خط چشم رنگی

آرایش با موهای مشکی

علت بازداشت سحرتبر

چگونگی عمل جراحی درشت کردن چشمها

ماسک سدر معجزه ای برای پوست

فرمولهای رنگ مو شرابی

نحوه تزیین کفشهای مجلسی

تغییر جنسیت دختر یازده ساله آنجلینا جولی

بیوگرافی دارا حیایی

آرایش مناسب پوست سفید

وکس صورت با شمع

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نحوه نرم و سفید کردن پاها

میزان پلی چیست

رنگهای لاک مناسب فصل زمستان

مزایای تخم شربتی برای پوست

نحوه استفاده و ساخت ماسک رازیانه

نحوه رشد دوباره ابروهای ریخته

مدل موی ترند 2020

مدل موهای مردانه که به جذابیت شما می افزاید

مدل ریش برای انواع فرم صورت

بیوگرافی جی جی حدید

اصول کشیدن ابرو با مداد

عمل جراحی پای سیندرلا

بهترین رنگ سایه برای چشمهای سیاه

بیوگرافی ژاله صامتی

میکاپ آرتیست شبنم نظیف| سالن زیبایی شبنم نظیف

کلاه گیس مردانه

10 اشتباه رایج آرایشی که سن خانمها را بیشتر نشان می دهد

انواع فرمول رنگ موی شرابی

ماسک هایی برای بستن منافذ پوست

مدل آرایش صورتی

جذاب ترین ژست های عاشقانه دو نفره

بیوگرافی سرنای ساریکایا

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام میشود

خواص بی نظیر هلیله سیاه برای پوست

انواع ماسکهای آبرسان

نحوه انتخاب لباس برای عقد محضری

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی سلنا گومز

ظاهر جدید لجین عمران مجری معروف عرب

عکس جنجالی مهران مدیری و گوهر خیراندیش

رنگ ابرو مناسب هر رنگ پوست

انواع رنگ پوست

بیوگرافی آزاده صمدی

مدلهای ریش که جذابیت چهره آقایان را بیشتر میکند

بیوگرافی فرهاد مهادیان


بهترین سالن های زیبایی ایران| لیست 1
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 2
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 3
بهترین سالن های زیبایی تهران
بهترین سالن های زیبایی کرج |عروس سراهای کرج | آرایشگاههای زنانه کرج
بهترین سالن های زیبایی اصفهان| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه اصفهان
بهترین تالـارهای عروسی ایران
بهترین فروشگاه های لوازمـ آرایشی
بهترین کلینیک های پوست و زیبایی
بهترین عروس سراهای ایران | سالنهای لوکس عروس
بهترین مراکز خدمات ناخن
لوکس ترین سالن های زیبایی ایران
بهترین سالنهای زیبایی مشهد | آرایشگاههای زنانه مشهد
بهترین سالنهای زیبایی شیراز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه شیراز
بهترین آموزشگاههای آرایشگری زنانه
بهترین سالنهای زیبایی تبریز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه تبریز
بهترین آتلیه های عروس | آتلیه های عکس
بهترین آرایشگاههای مردانه
بهترین آموزشگاههای آرایشگری مردانه
بهترین مزون های لباس عروس|لباس نامزدی
لوکس ترین تالارهای ایران
بهترین تشریفات مجالس و عروسی
بهترین مراکز خدمات ناخن تهران
بهترین میکاپ آرتیست ها| سایت آرایش
بهترین های میکروبلیدینگ
بهترینهای اکستنشن مو
بهترینهای اکستنشن مژه
بهترینهای شینیون
بهترینهای اپیلاسیون
بهترینهای کراتینه مو
بهترینهای رنگ مو
بهترینهای سلامت و بهداشت کرج
ویزیت در منزل تهران| مشاوره پزشک در تهران
بهترین دندانپزشک زیبایی | متخصص زیبایی دندانها
دوره های آموزشی آرایشگری تهران
دوره های آموزش لیزر
بهترین سولاریوم
بهترین های کوپ و کوتاهی مو
بهترین مراکز تاتو | مراکز ریمو تاتو
بهترین مرکز مراقبت پوست | مركز فیشیال و پاكسازی پوست
بهترین روانپزشک تهران | متخصص روانپزشک در تهران
بهترین دوره تزریق ژل و بوتاکس
دوره آموزشی پاکسازی صورت| آموزش پاکسازی پوست
اجاره دستگاههای پوست و زیبایی
بهترین دوره های آموزش میکرونیدلینگ
مشاغل تهران
خدمات هایفوتراپی
ماساژ کرج
لیزر موهای زائد
بهترین مرکز مراقبت پوست شیراز | مركز فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین مرکز آموزش مراقبت پوست شیراز | آموزش فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس
مرکز لیزر شیراز
مرکز ماساژ شیراز
لیزر موهای زائد آقایان
بهترین متخصصین اصفهان
دوره آموزش ماساژ| مدرک فنی حرفه ای
آموزش هایفوتراپی| آموزش هایفو
آموزش پیلینگ کربن هالیودی| لیزر کربن| کربوکسی تراپی
دوره آموزش فیشیال| آموزش فیشال | ایران فیشیال
بهترین دوره های اسکین کر| آموزش اسکین کیر| ایران فیشیال
آموزش کربوکسی تراپی
آموزش تکنسین دندان پزشکی| دستیار دندان پزشک با مدرک معتبر
آموزش تکنسین داروخانه| نسخه پیچی داروخانه| مدرک معتبر
دوره های آموزشی آر اف فرکشنال| RF Fractional
بهترین دوره های آرایشگری کرج
بهترین دوره های آرایشگری مشهد
بهترین دوره های آرایشگری شیراز
بهترین دوره های آرایشگری تبریز
بهترین دوره های آرایشگری اصفهان
بهترین دوره های آرایشگری رشت
بهترین دوره های آرایشگری اهواز
بهترین دوره های آرایشگری ساری
بهترین دوره های آموزش کاشت مو
بهترین دوره های تزریق چربی
بهترین مرکز آندوسکوپی کرج
معرفی بهترین ها

مزایای عضویت

تعرفه عضویت

تعرفه تبلیغات

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما - معرفی بهترین ها - شکایات - قوانین و مقررات - 12121
تهران، خیابان جردن- بش ناصری- برج روشنک- طبقه3-09373109035
تهران جردن نبش ناصری برج روشنک ط 3 واحد 7 تلفن 02188774961
مدیریت: admin@araiesh.com
تبلیغ شما: tabligh@araiesh.com
پشتیبانی: support@araiesh.com